پسراتون رو چند روزگی ختنه کردید؟ راضی بودید؟ راحت بود یا نه؟

۸ پاسخ

من پسر بزرگم رو سه سالگی ختنه کردم بدترین ظلم رو در حقش کردم بچم قشنگ همه چی رو متوجه میشد و خیلی ترسیده بود بهش فکر میکنم خیلی ناراحت میشم ولی آیهان دکترش گفت بهترین زمان بین ۳۰تا چهل روز هست که من دقیقا چهل روز به روش سنتی ختنه کردم خیلی عالی بود و البته دکترشم خیلی کاربلد بود

۷ روزگی اصلا اذیت نکرد روش سنتی
ولی داداشم فک کنم ۹ساله ختنه کرد خیلی اذیت شد

من خیلی دوست دارم ختنه کنم ولی شوهرم نمیزاره میگه بزرگ بشه خودش تصمیم بگیره مخصوصا پدرشوهرم خیلی یادش میده 😬

دوتا پسرام بهروش سنتی تو۲۵روزگی

10 روزگی ختنه کردیم
خیلی اذیت نکرد

۴۰ روزگی خوب انقدر اذیت نشد
موقع اریا رو‌ختنه کردیم توی مطب یک پسر چند ساله رو‌اورده بودن گریه میکرد نمیتونم راه بره بغل باباش بود خیلی اذیت بود ترسیده بود بچه

۴۰ روزگی بله راضی بودم چون بچه کوچیک بود و زیاد پاهاش رو تکون نمی داد خوب بود روز اول اذیت شد بعدش بهتر شد

من دوماهگی ختنه کردم اذیت نشد فقط روز اول

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۹ ماهگی