کیا ۲۶مهر زدن واسشون زایمان ولی سزارین هستن بیایین اعلام کنین

۱۰ پاسخ

واسه من 21مهر زده

منم به امید خدا ۲۰ مهرم ولی دکتر گفته بریج ولی بازم معلوم نیست طبیعی یا سزارین شم

منم ۱۵ مهر

۳۰ مهر سزارین

من۲۵مهر ان شاءالله ولی مشخص نیست طبیعی یا سزارینش

۲۷ مهر برام زده اما میخوام سزارین بشم حتما دو هفته جلوتر میوفته

من ۲۶مهر سزارینی ام

من ۲۰مهر سزارینم

منم دوقلوژ🥲پادرد نداری

واسه من 15 مهر زده و سزارینی هستم

سوال های مرتبط