واسه من 21مهر زده
منم به امید خدا ۲۰ مهرم ولی دکتر گفته بریج ولی بازم معلوم نیست طبیعی یا سزارین شم
منم ۱۵ مهر
۳۰ مهر سزارین
من۲۵مهر ان شاءالله ولی مشخص نیست طبیعی یا سزارینش
۲۷ مهر برام زده اما میخوام سزارین بشم حتما دو هفته جلوتر میوفته
من ۲۶مهر سزارینی ام
من ۲۰مهر سزارینم
منم دوقلوژ🥲پادرد نداری
واسه من 15 مهر زده و سزارینی هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.