دکتر دختر منگفت نده
من به دخترم دادم
میگن قبل یکسالی خربزه ندی به بچه بهتره
آخه امکان داره روی بچه نیافته بهش حساسیت نشون بده خطر داشته باشه
نه نده اصلا خربزه میوه ی خوبی نیس
من به دخترم میدم
خربزه خیلی حساسیت زاس
اگه ندید بهتره
حتی برای آدم بزرگام حساسیت ایجاد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.