خانوما تو بارداری چایی خیلی بده؟

۲ پاسخ

کم رنگ باشه ایرادی نداره

خوشگلم بد نیست چایی کمرنگ بخور و کم باشه مثلا در روز صب دوتا ظهر دوتا شب دوتا نکن در زوز دو بار چای بخور کم‌رنگ

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰 مامان نی نی🤰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان ليانا كوچولو 🥹 مامان ليانا كوچولو 🥹 ۶ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ام بارداری