۱۲ پاسخ

هر جا رفتن همه بسته بودن

کاش جای من بودی آخه روستای ما این چند روز همش حلیم میدن ولی من اصلا نمی‌خورم دوست ندارم

کسی نیست از مغازه برات بهره بیاره ؟ کاش نزدیک بودم خودم برات میخریدم میاوردم 🥹

منم دلم شدید نذری و حلیم میخواد ولی گیرم نیومده 😭😭😭😭😭

اوف اینطوری گفتی دلم میخواد خودم برات بیارم

تو اصفهان مغازه ها میفروشن یا نه باید یکی برات درست کنه

منم اول بارداریم بود تو حرم نذری میدادن خیلی خوش طعمه

اسنپ فودسفارش بده خودت

وای حلیم شیر خیلی خوشمزه است

شوهرت کجاست بهش بگو بیاره برات

عزیزم مبارک باشه و ایشالله به سلامتی بغلش کنی من از اول توی دوستام و بودی و توی بارداری همیشه برات دعا میکردم حتی موقع زایمان هم برات دعا کردم الان دیدم بارداری خیلی خوشحال شدم یادم ای وی اف هم رفتی و منفی شد الان طبیعی باردار شدی یا ای وی اف

الهی عزیزم کجا هستی

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری