فکنم از چهار هفته
چهارو پنج ساک تشکیل میشه شیش تا هشت قلب
من 6 هفته و 4 روز رفتم بود ولی جنین نبود هفته بعد رفتم جنینم بود
هفته ۴ و ۵
اما براهرکس فرق داره اینطوری نیست که بخوای خودتو با کس دیگه ای مقایسه کنی حتی تو تشکیل شدن قلب هم برابعضیا زودتر و برابعضیا کمی دیرتره
بین هفته چهار تا هفت گمونم
برامن اواخر هفته چهار بودش
من شش هفته و سه روز رفتم ساک و قلب تشکیل شده بود
.نقطه بزارم گمت نکنم سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.