خانوما ساک بارداری هفته چند تشکیل میشه

۸ پاسخ

فکنم از چهار هفته

چهارو پنج ساک تشکیل میشه شیش تا هشت قلب

من 6 هفته و 4 روز رفتم بود ولی جنین نبود هفته بعد رفتم جنینم بود

هفته ۴ و ۵

اما براهرکس فرق داره اینطوری نیست که بخوای خودتو با کس دیگه ای مقایسه کنی حتی تو تشکیل شدن قلب هم برابعضیا زودتر و برابعضیا کمی دیرتره

بین هفته چهار تا هفت گمونم
برامن اواخر هفته چهار بودش

من شش هفته و سه روز رفتم ساک و قلب تشکیل شده بود

.نقطه بزارم گمت نکنم سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هشتم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز هفته ششم بارداری
مامان معجزه ی خدا 💜 مامان معجزه ی خدا 💜 هفته سیزدهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری