دخترخالم طبیعی اورده اونم کمردرد داره
اولاش سخته سزارین
دیگ بعد یک ماه عادی میشه
من ۶ سال از بی حسیم میگذره کمردرد نشدم.دوست دارم اینسری ام بی حس شم تا بی هوش
دکتر من گفت کمر درد هیچ ربطی به بی حسی از کمر نداره
نه من هم بی هوش شدم هم سر بیهوشی هم یه باد وسرف تو گلوت مدت ها ومعده درد کمردردم خوب خداروشکر باهاشون🤪😂🤣
کمردرد ربطی به بی حسی نداره مربوط به خود بارداریه که فشار به کمر میاره طبیعی ها هم بعضیا کمردرد دارن
بیهوشی هم رو بچه ممکنه تاثیر بذاره
یعنی باید سریع بچه بیارن بیرون وگرنه اگر دارو بیهوشی بگیره کمبود اکسیژن میگیره
هر کدوم خوبی داره بدی هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.