همه از کمردرد بعد بی حسی سزارین مینالن پس بیهوشی خوبه دیگ ؟

۷ پاسخ

دخترخالم طبیعی اورده اونم کمردرد داره

اولاش سخته سزارین
دیگ بعد یک ماه عادی میشه

من ۶ سال از بی حسیم میگذره کمردرد نشدم.دوست دارم اینسری ام بی حس شم تا بی هوش

دکتر من گفت کمر درد هیچ ربطی به بی حسی از کمر نداره

نه من هم بی هوش شدم هم سر بیهوشی هم یه باد وسرف تو گلوت مدت ها ومعده درد کمردردم خوب خداروشکر باهاشون🤪😂🤣

کمردرد ربطی به بی حسی نداره مربوط به خود بارداریه که فشار به کمر میاره طبیعی ها هم بعضیا کمردرد دارن

بیهوشی هم رو بچه ممکنه تاثیر بذاره
یعنی باید سریع بچه بیارن بیرون وگرنه اگر دارو بیهوشی بگیره کمبود اکسیژن میگیره
هر کدوم خوبی داره بدی هم داره

سوال های مرتبط

مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی