خیلی قشنگه
فامیل من این اسامی رو گذاشتن واسه دحترهاشون جدیدا
دلارُز - آنارُز- لی لی رُز
منم تصمیم داشتم اگر نی نی دختر بود اسمش رو رز ، رزالین یا دلارز بزارم.
قشنگه خیلی..
عالیههه
دلارزم قشنگه
زیباست من میخوام بذارم رزا
من اوایل فک میکردم نینی م دختره اسم رز رو انتخاب کرده بودم الان ک پسره هیچ اسمی به دلم نمیشینه 😁
خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.