خانم ها نظرتون راجب اسم رز چیه 😍?

۸ پاسخ

خیلی قشنگه
فامیل من این اسامی رو گذاشتن واسه دحترهاشون جدیدا
دلارُز - آنارُز- لی لی رُز

منم تصمیم داشتم اگر نی نی دختر بود اسمش رو رز ، رزالین یا دلارز بزارم.

قشنگه خیلی..

عالیههه

دلارزم قشنگه

زیباست من میخوام بذارم رزا

من اوایل فک میکردم نینی م دختره اسم رز رو انتخاب کرده بودم الان ک پسره هیچ اسمی به دلم نمیشینه 😁

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان معجزه 💚 مامان معجزه 💚 ۴ ماهگی
مامان علیسان👶🏻🥹🩵 مامان علیسان👶🏻🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان ناجی💙 مامان ناجی💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان دخترکم💓 مامان دخترکم💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گندمک🩷 مامان گندمک🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری