چند ذوز بعد زایمان سزارین رو پهلوتون خوابید

۸ پاسخ

من فقط منتظرم بعد زایمان حالم خوب بشه رو شکم بخوابم

دیگ نمیشه خوابید باید رو کمر خوابید

بعد اینکه راه رفتم اومدم

وای من نمیدونستم نمیشه خابید ب پهلو
پس سزارین رو ک میگن گل و بلبله☹️

من بعد ۵ روز ولی هنوز دمر نمیتونم بخوابم هم سینه هام اذیت می‌کنه هم بخیه

بعد کشیدن بخیه ها میشه ب سختی
من بس تو بارداری ب پهلو خوابیدم برنامه ان شاءالله بعد زایمان فقد طاق باز خوابیدنه 😂💔

من تو همون بیمارستان ب پهلو خابیدم ک بچرو بتونم شیر بدم🥲
درکل بیای خونه هم میتونی
من کلا ب پهلو بودم هستم
بالاخره آدم ۹ ماه عادت کرده ی مدل بخوابه😂

دو هفته ب سختی

سوال های مرتبط

مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی