من فقط منتظرم بعد زایمان حالم خوب بشه رو شکم بخوابم
دیگ نمیشه خوابید باید رو کمر خوابید
بعد اینکه راه رفتم اومدم
وای من نمیدونستم نمیشه خابید ب پهلو
پس سزارین رو ک میگن گل و بلبله☹️
من بعد ۵ روز ولی هنوز دمر نمیتونم بخوابم هم سینه هام اذیت میکنه هم بخیه
بعد کشیدن بخیه ها میشه ب سختی
من بس تو بارداری ب پهلو خوابیدم برنامه ان شاءالله بعد زایمان فقد طاق باز خوابیدنه 😂💔
من تو همون بیمارستان ب پهلو خابیدم ک بچرو بتونم شیر بدم🥲
درکل بیای خونه هم میتونی
من کلا ب پهلو بودم هستم
بالاخره آدم ۹ ماه عادت کرده ی مدل بخوابه😂
دو هفته ب سختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.