بعد حلوا ۱۰۲ بود
یا مثلاً حلوا خوردی ، فرداش قند ناشتات رفته بالا؟
منم قند ناشتام ۹۸ بود دکتر بهم قرص داد بعد ۱۵ روز رفتم شده بود ۷۷ ولی گف قرص ادامه بده منم شیرینی میخورم کمم همراه با قرص .
حالا هی حساس نشو همش قندت رو بگیری
همون رژیم رو رعایت کن
یه وقت هوس چیزی کردی هم کم بخور و زیاده روی نکن
همین
رژیمی ک گرفتید چی بود
بهتره کلا تا پایان بارداریتون رعایت کنید
زیاده روی نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.