خانوما من میتونم غذای کمکی رو با پوره شروع کنم و فرنی ندم؟

۵ پاسخ

آره عزیزم اتفاقا توصیه متخصصا هم بر اینه

خیلی زود هست باید ۶ماهش بشه

این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man

تصویر

پوره هویج کدو سبز نخود فرنگی کدو حلوایی و کلم بروکلی من با برنامه پزشک با اینا شروع کردم تست حساسیت هرکدوم ۳روز بعدش میتونی قاطی بزاری

ارہ خیلے ھم خوبہ،بہ حرف پاستوریزہ ھا ھم گوش ندہ اصلا

سوال های مرتبط