۴ پاسخ

بچتو از شیر بگیر دیگه وقتشه

منم عین تو

میگن هر کس به بچه شیر بده لاغر میشه

منم توش موندم چرا اینجوری شدم اصلا قبل بارداری علاقه ای به شیرینی نداشتم بعد زایمان همش پرخوری
همشم خودمو سرزنش میکنم

سوال های مرتبط

مامان آوین خانوم🥹❤️ مامان آوین خانوم🥹❤️ ۱ سالگی
به نظرم خواهر شوهرم واسه بچه داری خیلی خوشبحالشه👀 از روزی ک زایمان کرده مادرشوهرم و پدرشوهرم کلا خونشونن چون پاش تو بارداری شکست و عمل کرد نمیتونست بچه رو نگه داره البته الان ک بچش 4 ماهشه خوب شده، ولی همچنان اینا خونشونن، خودشو مادرشوهرم و پدر شوهرم و شوهرش همه به نوبت طول روز بچه رو نگه میدارن، بغل میکنن و اینا حالا من بیچاره 20 روز فقط مامانم پیشم بود بعد رفت، شوهرم ک صبح تا شب سر کار بود آخر شبا هم اکثرا میرفت اضافه کار من تنها از صبح بچه رو بغل کن ،ترو خشک کن، غذا درست کن و... تا شب هلاک میشدم بعدم اعصابم بهم می‌ریخت از فشار بچه داری شما مادرید می‌فهمید دیگه چقد سخته از صبح تا شب دست تنها، از ده شب شروع می‌کردم به خابوندن بچه 3،4 صبح میخوابید چه شبایی ک از درد کمر و تنهایی و تیرکشیدن سینه هام و بی خوابی گریه کردم و قضاوت شدم ک بلد نیستی بچه داری کنی، با اون اوضاع روحی داغون بعد زایمان و افسردگی و هیییییچکس درکم نکرد حتی شوهرم ک ایتقدر بهش اطمینان داشتم درکم میکنه، یکی میخواست خودشو جمع کنه انگار اون زایمان کرده بود 🙂... الان یادم میاد تمام وجودم پر از ناراحتی و غم میشه... شوهرم الان فهمیده تا حدی ک چقدر دست تنها بودم ولی بازم میترسم دیگه از بچه دوم میترسم از تجربه دوباره اون حس های مزخرف... من اون موقع حتی وقت نمیکردم غذا بخورم ک شیر داشته باشم حداقل 😢.... باز خداروشکر الان خواهر شوهرم کمکی داره و اون حس های بد رو تجربه نمیکنه...