عزیزم حداقل صبر کن بعد ۳۶ هفته شروع کن
چون زود شروع کردیم من از ۲۵ هفته پیاده روی میکردم دیگ اخراش دوساعت هم میرفتم
اشکال نداره آروم و مداوم پیاده روی کن
منم زود خسته میشم
هروقت خسته شدی ادامه نده
استراحت کن بعد چن دقیقه شروع کن
فک کنم زود باشه برای پیاده روی ها
برای زایمان طبیعی میگن ۳۷ هفته به بعد باید بری پیاده روی یه وقت زایمان زودرس میشی🥲
منم راه میرم بچم خودشو سفت میکنه، نمیتونم
نباید انجام بدی وقتی اذیت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.