منم تقریبا همین حسارو دارم چاق نشدم زیاد با هیکلم مشکلی ندارم انچنان ولیییی صورتمم بدنممم پره جوش شده و همشونم لک شده و حسابی حالمو داره بد میکنه از زایمانم عینه چی میترسم با اینکه سزارینم ولی از اونم میترسم شیردهی حقیقتا چون خوشم نمیاد میخوام شیر خشک بدم ولییی این حاملگی کل زندگیمو تحت تاثیر قراره داده ۸ ماهه با رابطه ندارم و کلا میل جنسیم رفته از اون طرف همش به شوهرم گیر میدم دعوا میکنم الان یه هفتس باهاش قهر کردممم ولی چه میشه کرد مجبوریم تحمل کنیم یه جوری دیگ ایشالا به سلامتی بگذره فقط
حالا بنده خدارو بخورین باشه شما مادر نمونه
خودش میگه افسردگی گرفتم ،هورمونا بهم ریخته هزار جور حال بد آدم داره انگار گفت بچمو نمیخوام .
بخدا همینایی که آخ و اوخ میکنن و باید بچه داریشونو دید یا دست اینو اون بزرگ میشن یا تو کوچه ها تو خاک و خول ولی افتخارشون اینه تو فلان شرایط زاییدن و شیرش دادن
زایمان که نهایتا ده روز سختی داره باید تحمل کرد
شیردهی هم چاره ش شیر خشکه !
شما انتخاب کردی که اون بچه رو به دنیا بیاری پس این ادا اطوار جز اینکه اونو از خودش متنفر کنه هیچی دیگه نداره قبل اینکه بچه ای تشکیل بشه باید به این چیزا فکر میکردی
چرا گلم
خیلی حس قشنگیه شیر دادن 😍
انقد ناز میک میزنن نی نی ها
ازین که یه موجود کوچولو غذاش به تو وابسته باشه
و از شیر تو تغذیه و رشد کنه خیلی حس جالبیه🥰😍
من لحظه شماری میکردم واسه اونروز
زایمان نهایت نصف روز طول میکشه دیگه سعی کن باهاش کنار بیای
منم سر بارداری اولم اینطوری بودم عزیزم
وقتی زایمان کردم خیلی ناراحت بودم از اینکه هیکلم بهم خورده
ولی بچه اینقد شیرینیه ک همه اینا کم کم برات عادی میشه و یکم زمان میبره به قبل برمیگرده همه چی پس نگران نباش ♥️
عزیزم همه کم و بیش درگیر این حس ها میشیم
هممون هیکلمون به هم ریخته
همه داریم اذیت میشیم و درد سرهای زایمان و درد و شیردهی و .... اوه خیلی سختیا کشیدیم و خیلی بیشتر هم قراره بکشیم
من خودم سعی میکنم زیاد بش فکر نکنم وگرنه عصبی میشم منم
وگرنه جدا از این مسائل من میترسم دیگه بعد از بچه هیچ وقتی برای خودم نداشته باشم و بچه همه زندگیمو بگیره و من کم بیارم
عزیزممنم همین شکل هستم . برای هرمرحله یه دور عزاداری کردم. خیلی مهمه که خانواده و همسرت کنارت باشن. اینم جزئی از مادر شدنه باید به پذیرشش برسی و بدون بعد بارداری میتونی به هیکل قبل برگردی. برای شیردهی هماگه سختته شیرخشک بهش بده هیچ مشکلی نداره
سلام عزیزم
زایمان که باید انجام بدی دیگه
شیر هم اگه دوست نداری
یکی از دوستام با شیر دوش میدوشه بعد با شیشه به بچه میده میگه دوست ندارم باسینه شیر بدم
میتونی اینکار را انحام بدی
طبیعیه که این حالت را داری خسته شدی من هم در همین وظعیتم ولی همینکه یه نفر میاد و باید بهش برسی خیلی شیرینه
من یه پسر دارم سر بارداری و زایمانم خیلی سخت گذشت و پر از استرس
از اول که یکم سخت بود الان ۹سالش خیلی خیلی خوشحالم دارمش
همیشه از بچگی همراهم بود و الانم کلی باهم خوش میگذرونیم
یکم به خودت آرامش بده
ان شالله این روزا به بهترین شکل برای شما بگذره
۳۳ هفتته تازه یادت اومد که ناراضی هستی
قبل بارداری نمیدونستی ممکنه خیلی ظاهرت اون چیزی که میخوای نشه🙄
منم همین حس هارو دارم
شیردهی رو حالا میشه یه کاریش کرد
شیر خشک اینا بدی
ولی زایمانو دیگه نمیشه کاریش کرد بالاخره باید یجوری بیاد بیرون دیگه
فک کنم طبیعیه ..منم از وقتی وارد این هفته شدم ..ی حس عجیبی بین خوشحالی و غم وجودمو گرفته ..
میخوای تحویل بهزیستی بده دو سال دیگه برو تحویلش بگیر 😐
احساس نمیکنی زیادی دیره برایه این حس و حرف ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.