واسه منم همینه الان کمی بهتر شده مراقب باش مثل من افسردگی نگیرری کارت به روانپزشک نکشه خیلی خودتو محدود بچه نکن حداقل الان که اولشه
منم اطرافیان خیلی اذیت می کنن هووف این اون چیزی نبود که از زندگی میخواستم بعد از بدنیا اومدن بچم فکر می کردم همه چی بهتر بشه نمیگم ناشکری نمی کنم روزیمون بیشتر شده ولی بقیه چییزا گند خورده توش🤦♀️
مخصوصا اگه ادم درک نشه دیگه بیشتر حالش بد میشه 😩😕
هورمونات بهم ریختن
چون افسردگی بهت خوش آمد داره میگه 😂
چون کل تنت ۹ ماه از درون تلاش کرده
خسته اس
نیاز به استراحت داره
من اطرافیانم خیلی اذیت میکنن حال بارداریمو بیشتر دوست داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.