۴ پاسخ

سلام عزیزم دختر منم شدید کولیک داشت و الان یک هفتس بهتر شده

تموم داروهای کولیکو تست کردیم اینفکلولم تست کردیم جواب نداد برای ما فقط گریپ میکسچر جواب بود اونم نه که درمان قطعی کنه نه
کولیک دوره داره باید بگذره خودش کم کم خوب میشه نگران نباش

عزیزم من دخترم الان یه سالشه. کولیک داشت و الان قشنگ درکت میکنم . ولی کولیک درمان خاصی نداره و باید زمانش طی بشه تا رفع بشه . میگن سه چهار ماه ولی دخترم بعد ۲ ماه خیلی بهتر شد. من چنتا ازین داروها و امتحان کردم گریپ میکسچر از همه بهتر جواب داد برا دختر من. حالا میخوای کولیکزم امتحان کن اونم خوب بود.colic Ez
شکمشم با روغن زیتون یا روغن بادام ماساژ بده خیلی خوبه. الانم که هوا گرمه لختش کن قشنگ ماساژ بده
وقتی ام ک شیر میخوره حتما هرچقد طول کشید آروغشو بگیر.
راستی بچه های کولیکی وقتی دمر روی ساق‌ دست میخوابن آروم میشن
وقتی سیر باشه بهتر میخوابه. اگه شیر مادریه شبا دو سه ‌پیمونه بده بخوره سنگین شه بخوابه ک خودتم استراحت کنی

گریمیچر دیگه کاربردی نداره جاش اهورا نی نی خوبه

سلام عزیزم منم همشو میدادم‌. گریپ میکسچر رو دختر منم خوب جواب نمیداد... اهورا نینی و گل گریپ و ایزی کول حتی که به سختییی پیدا میشد هم خریدم‌.‌ ولی خب هرکدوم مثلا یه هفته خوب بود بعدش اوضاع همونطوز‌. حالا هرچی بگذره بهتر میشن.. ننو خیلی خوبه برای خوابشون

سوال های مرتبط