۵ پاسخ

ببین من سه تا بچمو با این اروم میکردم اب رو اتیشه هرچقدر سر دختر اولم دارو وقطره خریدم هیچ کدوم تاثیر نداشت اینو که میگم درست کن بریز توی شیشه هر وقت دلدرد بود یک تا دو سی سی بهش بده اروم میشه ده یه ربع دلدرد خیلی بده..دوقاشق اب جوشیده داغ رو با یه نخود نبات بزار نبات حل بشه یکمی بعدش یک قاشق عرق نعنا بهش اضافه کن این برای چند روزش کافیه هر سری ۲سی سی بده بهش

قطره ایزی کول بخر معجزه میکنه عزیزم

من ک خودم صبح به صبح چهارزیره بانبات میریزم توچایی میخورم الحمدالله خیلی خوبترشده

باید باهاش ساخت تا دوره‌اش بگذره

روغن ام سی تی هم خوبه البته اگر شیر خشک میخوره یه پانزده قطره بریزی توی شیرش

سوال های مرتبط

مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی