اوج کولیک دقیقا دو ماهگیه
دکتر پسرم میگفت تا سه ماهگی کولیک هست بعدش کم کم بهتر میشن
برنگشته دیگه فعلا داره کولیک تا ۳ یا۴ مرخصی هست قطره بخر اینفاکول بهش هر۸ساعت ۱۰قطره بده بچه اذیت نمیشه گریم نمیکن من الان استفاده میکنم
من بچه قبلیم کولیک داشت تا اخر ۶ماهگی همش درحال گریه و نق زدن بود
عزیزم کولیک تا ۴ ماهگی ممکنه ادامه داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.