۵ پاسخ

اوج کولیک دقیقا دو ماهگیه

دکتر پسرم می‌گفت تا سه ماهگی کولیک‌ هست بعدش کم کم بهتر میشن

برنگشته دیگه فعلا داره کولیک تا ۳ یا۴ مرخصی هست قطره بخر اینفاکول بهش هر۸ساعت ۱۰قطره بده بچه اذیت نمیشه گریم نمیکن من الان استفاده میکنم

من بچه قبلیم کولیک داشت تا اخر ۶ماهگی همش درحال گریه و نق زدن بود

عزیزم کولیک تا ۴ ماهگی‌ ممکنه ادامه داشته باشه

سوال های مرتبط