مامانا
اسم لنا ، کیانا و بهار کدوم قشنگ تر ؟؟؟

۱۳ پاسخ

همشون قشنگه ولی لنا به شدت فراگیر شده من بهار بیشتر می پسندم

اول بهار بعد لنا بعد کیانا

لنااا

لنا قشنگه

لنا فقط

لنا

بهار همیشه مد و قشنگه

لنا قشنگتر

لنا😍😍😍

من میخواستم بزارم بهار نزاشتن انگاری بچه من نیست خیلی قشنگه بهار

لنا‌.

من بودم بهارمیزاشتم بازم بستگی به سلیقه خودتو و همسرت داره کدوم به دلتون بشینه

بهار
لنا

سوال های مرتبط

مامان ساحل 🥰 مامان ساحل 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسوطلا💛 مامان گیسوطلا💛 ۹ ماهگی
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری