همشون قشنگه ولی لنا به شدت فراگیر شده من بهار بیشتر می پسندم
اول بهار بعد لنا بعد کیانا
لنااا
لنا قشنگه
لنا فقط
لنا
بهار همیشه مد و قشنگه
لنا قشنگتر
لنا😍😍😍
من میخواستم بزارم بهار نزاشتن انگاری بچه من نیست خیلی قشنگه بهار
لنا.
من بودم بهارمیزاشتم بازم بستگی به سلیقه خودتو و همسرت داره کدوم به دلتون بشینه
بهار
لنا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.