۳ پاسخ

اکثرا نرمال وزن میگیرن دقت کنی تو همون ماه درمقایسه به بقیه بچه ها هم وزنن
دختر من ۳۴هفته بدنیا اومد با وزن ۲۴۲۰
بعد بردمش بهداشت دوماه ویک هفتش بود وزنش ۴۶۳۵شده بود یعنی ۲۲۰۰اضافه کرده ماهی ۱۱۰۰تازه یک هفته ازدوماهشم گذشته بود درکل نرمال بود زیاد نبود

وای راست میگی😁
من دخترم ۳۴۰۰ به دنیا اومد وزن دخترم خوب بالا نمیرفت رفتم خونه مامانم کارت واکسن خودم و داداشم نگا کنم
من ۳۴۰۰ به دنیا اومدم تو ۴۰ روزگی شده بودم ۴۲۰۰ وای داداشم ۲۸۰۰ به دنیا اومده بود تو ۴۰ روزگی شده بود ۴۳۰۰

دقیقا سوال منم هست

سوال های مرتبط