۲ پاسخ

منم اونجوری ری بودم سه روز اول مثل پریود عادی بعدش کم شد کلا شیش روز بود دگ قطع شد کامل

سزارین باشی طبیعیه امپول انوکسا برات نوشته باشه هرازگاهیی مثل روز سوم پریودی میاد

سوال های مرتبط