مامانا وزن بچه خوب باشه ت سنو رشد دگه نیازی ب داپلر نیست

۳ پاسخ

داپلر براي چسبندگي رحم و شريان ها ربطي به وزن بچه نداره

اگه بچه دوم هست و قبلی سزارین بودی باید انجام بدیم برای چسبندگی رحم

برای من‌وزن بچه خوب بود اما دوهفته بعدش دکترم داپلر نوشت برام به تشخیص پزشکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری