علایم نداره باید سونو واژینال بدی تا بفهمی
فشاربه لگن وواژن انقباظ های پیوسته لکه بینی تیرکشیدن واژن ولگن موقع دستشویی رفتن حس کنی توواژنت فشارمیاد
ترشحات رنگی من ک اینجوری بودم علائم دگ نداشتم
علائمی نداره فقط سونو واژینال مشخص میکنه
علائم نداره فقط سونو واژینال باید بدی
منم تیر میکشه اما طبیعیه
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.