سلام دوستان، برای درمان یبوست چکارکنم؟ خیلی دارم اذیت میشم

۸ پاسخ

تا میتونی همیشه آب زیاد بخور با انجیر

انجیر خشک و خاکشیر و...

منکه اسفرزه ومایعات خوردم کیوی خوردم اثر نکرد،،،فقط هرصبح که بیدارمیشم یه لیوان آب گرم میخورم هم معده مو میشوره هم بدنم پاکسازی میشه بنظرم ارزون و بی دردسر و کارسازه وهمچنین مفید✅

بنظرم از دارو استفاده میکنی زیر نظر دکتر باش چون بعضی دارو یبوست جوریه ک بعد یه مدت بدون اون راحت مدفوع نمتونی کنی

شب ها چندتا دونه انجیر رو با گلاب خیس کنید صبح ها میل کنید.
آب جوشیده سرد شده بخورید.
از میوه های تابستونی استفاده کنید.

قرص بیزاکودیل دکترم داد بخور راحت میشی

پزشک ها هم یه شربتی میدن اونم موثره

یکم روغن زیتون به مقعدتون بمالین البته مطمئن بشین که خطری نداره براتون

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی