اره دختر من نه کولیک داشت نه رفلاکس
اره دختر من ن رفلاکس داشت ن زردی ن کولیک
بله
من پسرم کولییک نداشت نوزادیایه ارومی داشت تقریبا ولی دخترم از هفته دوم دیگه گریه وجیغاش شروع شد وبه خودش خیلی میپیچع
اره بعضیا ندارن
بچه من خفیف کولیک داشت یک دوره قطره پدیابست بهش دادم کاملاخوب شد
بله
دوتا بچه ی قبلیم اصلا هیچ دلدردی نداشتن
ولی این آخریه تا ۴۵ روز کولیک داشت
میشه بله
بعضیا خیلی خفیف دارن
بعضیا زیاد دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.