من چریکی رفتم خوب بود
منم رفتم درمانگاه امام رضا هزینم خیلی کمتر شد نسبت به خصوصی
دکتر چریکی
من دکتر آموزگار رفتم با بیمه هم قرارداد داره
مامانای شیرازی لوازم نینی ک دیگه نیاز ندارید تو پیج من میتونید بفروشید😍هر روز پست و استوری میشه و چیزی نیاز داشتید میتونید بخرید با هزینه کمتر. آیدی پیج اینستاگرام: @starly_shop_sismooni
لینک پیج: https://www.instagram.com/starly_shop_sismooni?utm_source=qr
من پارسال رفتم دکتر ادراکی ۲ ملیون شد نامه داد برا بیمه بیمه نصفش پس داد
دکتر ادراکی
شوشتزی هم خوبه
دکتر چریکی یا دکتر آموزگار
من درمانگاه امام رضا که روبرو بیمارستان نمازیه رفتم
با بیمه ۲۰۰ شد هزینه
خوب هم بود
۲شنبه ها برو نوبت بگیر
دکتر شکیبا
دکتر ادراکی من رفتم خوب بود .آموزگار هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.