سلام خانوما واسه اکو قلب کجا پیشنهاد می‌کنید؟

۱۲ پاسخ

من چریکی رفتم خوب بود

منم رفتم درمانگاه امام رضا هزینم خیلی کمتر شد نسبت به خصوصی

دکتر چریکی

من دکتر آموزگار رفتم با بیمه هم قرارداد داره

مامانای شیرازی لوازم نینی ک دیگه نیاز ندارید تو پیج من میتونید بفروشید😍هر روز پست و استوری میشه و چیزی نیاز داشتید میتونید بخرید با هزینه کمتر. آیدی پیج اینستاگرام: @starly_shop_sismooni


لینک پیج: https://www.instagram.com/starly_shop_sismooni?utm_source=qr

من پارسال رفتم دکتر ادراکی ۲ ملیون شد نامه داد برا بیمه بیمه نصفش پس داد

دکتر ادراکی

شوشتزی هم خوبه

دکتر چریکی یا دکتر آموزگار

من درمانگاه امام رضا که روبرو بیمارستان نمازیه رفتم
با بیمه ۲۰۰ شد هزینه
خوب هم بود
۲شنبه ها برو نوبت بگیر

دکتر شکیبا

دکتر ادراکی من رفتم خوب بود .آموزگار هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رایمون مامان رایمون هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی بهاری🌱 مامان نی نی بهاری🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان بهاروپناه😍 مامان بهاروپناه😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری