خانما خوردن کنسروماهی توی بارداری میشه

۱۱ پاسخ

نعمت خدا هیچ ضرری نداره اینایی که میگن ضرر داره مستقیم گفتن نه انگار دکترن والا دیدم خام بدون گرم کردن یا با با برنج قاطی کردن میخوردن بچه هم سالم و باهوش

میگن خوب نیست جیوه زیادی داره
منم دیشب گذاشتم عذاب وجدان گرفتم نخوردم اصلا

نه عزیزم خوردن متعادل هر چیزی ضرر ندارع
و اتفاقا خوردن تن ماهی و ماهی خیلیم خوبه ،ولی به صورت متعادلش مثلاً تا هفته ای دو بار اوکیه
و حتما کم جیوه باشه

جیوه داره

نمیخورم پس مرسی گلا

میگن ضرر داره🫠

خیلی دوسدارم

من یبار خوردم والا مادرمم میخورد خطری نداشت

نه ضرر داره

خوب نیس ولی هوس کردی یه لقمه بخور. زیاده روی نکن به جاش ماهی بخور ماهی خیلی خوبه

نخور خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وچهارم بارداری