نعمت خدا هیچ ضرری نداره اینایی که میگن ضرر داره مستقیم گفتن نه انگار دکترن والا دیدم خام بدون گرم کردن یا با با برنج قاطی کردن میخوردن بچه هم سالم و باهوش
میگن خوب نیست جیوه زیادی داره
منم دیشب گذاشتم عذاب وجدان گرفتم نخوردم اصلا
نه عزیزم خوردن متعادل هر چیزی ضرر ندارع
و اتفاقا خوردن تن ماهی و ماهی خیلیم خوبه ،ولی به صورت متعادلش مثلاً تا هفته ای دو بار اوکیه
و حتما کم جیوه باشه
جیوه داره
نمیخورم پس مرسی گلا
میگن ضرر داره🫠
خیلی دوسدارم
من یبار خوردم والا مادرمم میخورد خطری نداشت
نه ضرر داره
خوب نیس ولی هوس کردی یه لقمه بخور. زیاده روی نکن به جاش ماهی بخور ماهی خیلی خوبه
نخور خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.