خانما توی بارداری خوردن دل گوسفندضرر داره؟

۱۲ پاسخ

من از بوی کباب حالم بد میشه حتی اسمش هم میاد وعکسشو هم میبینم بد ویار شدم🤑🤑🤑🤑🤑

کلا دل وجیگر ممنوعه

باعث سقط میشه ولی اگه خیلی دلت میخاد یه چندتا دونه واسه خوابیدن هوست بخور

میگن داره متاسفانه

جگر بیشتر ضرر داره اونم زیاد کم بخوری ضرری نداره

جگر اینچیزا باعث سقط میشن
گرم هستن
سه ماهه اول نباید خورد

اره نخور

آره نخور

فک کنم اره

تو هفته شما اره نخوری بهتره سه ماه اول زیاد خوب نیس بعدش ب شرط کامل پختگی میتونی کم بخوری

نخور دل وجگر فک کنم بده

من ک راستش خوردم ن همیشه ولی دودفعه تا حالا خوردم تا حالا همه چی خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی