۴ پاسخ

من باردار بودم خیلی هوس کرده بودم دکترم بعد از ۱۰هفته بهم اجازه داد بخورم ولی گفت کاملا پخته باشه

نخور عزیزم

تاجایی که من میدونم کلا خوردن احشا حیوانات مضر هست در بارداری

کلا انواع جگر و دل ضرر داره عزیزم نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسملم😍 مامان پسملم😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد