خانما بنظرتون این طبیعیه من تکونای بچمو اینجا حس میکنم

تصویر
۱۰ پاسخ

منم چندروز پیش همینجا حس میکردم ، الانا سمت پهلو و ناف میزنه، دائما موقعیت عوض میکنن

من اومدم دکتر الان ازش میپرسم
آخه جفت من توی آنومالی پایین بود

اره عزیزم چون نینی احتمالا سفالیک هست و داره مورد عنایت قرار میده پایین رحم رو😂😍پسر من امروز عرضی هست پاهاش کلا تو پهلو چپمه 😂😍

منم چن روز پیش. اینجام بود نمیدونم چرا

واسه من سفالیک بعضی وقتا همینجا که خط کشیدی حس میکنم، من حتی تو سوراخ مقعدم لگد میزنه 😂طبیعیه چیزی نیست

منم ۸۰ درصد مواقع همون جا حس میکنم

احتمالا نی نی بریچ شده که پایین حس میکنی عزیزم

آره گلم من هم اینجا حس میکنم هم بقیه جاها،چون دخترم بریچه

منم فقط اینجا

سوال منم هست شما استراحتی ؟

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری