منم چندروز پیش همینجا حس میکردم ، الانا سمت پهلو و ناف میزنه، دائما موقعیت عوض میکنن
من اومدم دکتر الان ازش میپرسم
آخه جفت من توی آنومالی پایین بود
اره عزیزم چون نینی احتمالا سفالیک هست و داره مورد عنایت قرار میده پایین رحم رو😂😍پسر من امروز عرضی هست پاهاش کلا تو پهلو چپمه 😂😍
منم چن روز پیش. اینجام بود نمیدونم چرا
واسه من سفالیک بعضی وقتا همینجا که خط کشیدی حس میکنم، من حتی تو سوراخ مقعدم لگد میزنه 😂طبیعیه چیزی نیست
منم ۸۰ درصد مواقع همون جا حس میکنم
احتمالا نی نی بریچ شده که پایین حس میکنی عزیزم
آره گلم من هم اینجا حس میکنم هم بقیه جاها،چون دخترم بریچه
منم فقط اینجا
سوال منم هست شما استراحتی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.