معمولا تا صد روزگی بچه خوب میشه
کولیک اگه داشته باشه اوصولا غروب و شب ها گریه و جیغهاشون بیشتر میشع یه سری دکترها دارومیدن یکم بچهها بهتر میشن اما تقریبا تا ۵-۶ ماهگی ادامه داره کولیک بعدش خوب میشن
من پسر اولم کولیک و ریفلاکس و نفخ داشت دکتر بهش دارو داد با دارو کنترل کردن
ببین بازم دکتر ببر قطره میده حداقل بهتر بشه
منم تجربه اول خداکنه زودتراین جیغاشون تموم شه میگن ۴۰ روز بگذره بهترمیشن حالانمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.