۶ پاسخ

من گندم و سیب خریدم برا پسرم خوب بود میخورد ازش

من از برند نستله میگیرم نمیدونم بقیه برندا مزه هاش چجوریه

من همشو گرفتم دوست داره همه رو

غذا شو شروع کردی غذا بده سرلاک هن ندادی خیلی مهم نیست غذا مقوی بده

من ک پسرم گندم و خرما و گندم و‌موز دوس نداره ، فقط برنج دوست داره

گندم و موز اصلا خوش طعم تیست

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی