مامانا این ماه نه خوردن زیاد خرما مشکلی نداره ؟

۳ پاسخ

من خرما روقطع کردم

قدیمیا میگن گرمی خیلی بخوری احتمال زردی بچه زیاد میشه واسه همین ماه های اخر میگفتن مامان عرق کاسنی بخوره

اگه دیابت بارداری نداری و نگران زردی بچه هم نیستی، نه اشکال نداره. اتفاقا خوبه. ولی من هر دو نگرانی رو دارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی