چرا هنوز لکه بینی قهویی دارم بعضی وقتا لخته سیاه ازم میوفته

۳ پاسخ

دکتر رفتی؟

لکه بینیت قرمز بود؟

به دکترت گفتی؟؟
شیاف استفاده کردی ؟‌
لخته سیاه بیوفته خوب نیستی یه سونو برو

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد