خانما هفته چند رفتبن معاینه لگن

۵ پاسخ

۳۶ هفته و ۴ روز رفتم

من امروز رفتم معاینه شدم که ببینه دهانه ی رحمم چندسانته که کلا بسته بود فرداهم سونو بیوفیزیکال و رشد دارم هرچند ی بار انجام دادم nst هم ازم گرفتن اوکی بود خداروشکر

چند هفته رفتی سونو اخر تو

به من گفته هفته ی بعد. یعنی ۳۹ هفته رو تموم کردم

چکار میکنن تو معاینه لگن؟

سوال های مرتبط

مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی