۳۶ هفته و ۴ روز رفتم
من امروز رفتم معاینه شدم که ببینه دهانه ی رحمم چندسانته که کلا بسته بود فرداهم سونو بیوفیزیکال و رشد دارم هرچند ی بار انجام دادم nst هم ازم گرفتن اوکی بود خداروشکر
چند هفته رفتی سونو اخر تو
به من گفته هفته ی بعد. یعنی ۳۹ هفته رو تموم کردم
چکار میکنن تو معاینه لگن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.