من۵روز تاخیرم😢
منم فردا زمان پریودمه تست نزدم به این حالا ها
من، یک سالو نیمه اقدامیم ولی نمیشه این ماه ماه دومه که کلومفین و ویتامین ای خوردیم هم خودم هم شوهرم و این ماه شوهرم اکتی اید هم خورده، ان شاالله هم شما هم تمام چشم انتظارا تستشون مثبت بشه منم همچنین
من🥲بعد ۶ ماه سقط
فردا ۷ روز تاخیرم
اقدامی ها گپ باز کردم تو روبیکا هرکی خاس به آیدیم پیام بزاره اد کنم 😍
@zari8375😍
روز تخمک گذاریت کی بود ؟( طبق گهواره نه) طبق چیزی که خودت متوجه شدی
شما چند ماهه اقدامی
سیکل هات تقریباً مثل منه 🥺
ان شاالله هرچی خیره براتون پیش بیاد
عزیزجان ما تو روبیکا یه گروه زدیم برای کسایی که اقدامی اند و قصد بارداری دارن
خاستید به این آیدی پیام بدید لینکو براتون بفرستم عضو شید
@O_malos_O
اگرم نشد آیدی خودتونو بزارید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.