یا سیر نمیشه..یا اضطراب جدایی داره..لباستو درار بزارش رو پوست سینه ات
شیر داری شاید گشنش میشه
حتما شیرت سیرش نمیکنه عزیزم
دختر دایی منم سیر نمیشد با شیر مادر
خیلی گریه میکرد
دختر من تا ۶ روز جیغ میزد😊
گشنه است شاید اگه حس میکنی سیر نمیشه مخفیانه با قطره چون یکم شیرخشک بده ببین میخابه یا بارم بیقراری میکنه
اونجا دکتر هست صبحها دکتر نوزاد میاد بهش بگو شاید نفخشو خوب نمیگیری
گشنه طفلی خب بگو یکم شبرخشک بدن
سرشو بذار رو سينت صدا قلبتو بشنوه اروم ميشه
بده با مادرت کسی ببرند دکتر
مبارک. باشه عزیزم شیرش بده اروغش بگیر اگه بازم دیدی فایده نداره پرستار و بگو. حتما
گشنه هست وگرنه این سن خوابن همش یا دردی دارع
خب شاید گرسنه هستش شیرش بده اروغشو بگیر راحت میخوابه
خب حتما گشنش
به دکترا نشون ندادین؟؟شاید مشکلی داره اذیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.