خانمایی که بحاطر امپول ریه بستری شدید
چندروز بستری بودید؟

۶ پاسخ

من يك روز

پس چرامن امپول ریه زدم بستری نشدم

منم سه روز بستری شدم

۲ روز

سه روز

من الان سه روزه امروز مرخص شدم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان گندم وگیسو مامان گندم وگیسو ۳ ماهگی