چی بخورم شیرم زیادبشه

۹ پاسخ

حليم -كله پاچه -بادام-رازيانه- پخت پياز عاليه

ازشیرخشک

من دخترم شیرخشک بحش میدم باشیرخودم نمی‌دونم چرا وقتی شیرخشک میخوره همش زورمیزنه ‌شکمش همش کارمیکنه

خیلیا میگفتن ماکارانی و کله پاچه بخور شیرت زیاد میشه ولی من فقط فقط با شیرینی نارگیلی و خرما شیرم زیاد میشد😁 حتی قرص لاکتاول هم روم تاثیر نداشت

من قطره شیرافزا خریدم خیلی تلخ

پودرگالاکتومید قرص لاکتاول ساشه ی(های لاکتا)

رازیانه
شیر.
شاهدانه
بستنی
چایی کمرنگ

اب هویج

قرص شیر افزا‌
من بعضی مواقع اصلا شیر ندارم قرص و که میخورم سینه هام پر شیر میشه
رازیانه عالیه
مایعات بخور غذا بخور

سوال های مرتبط

مامان یزدان جون مامان یزدان جون ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی