مامانا ۲۸هفته کامل برم سونو رشد خوبه؟

۵ پاسخ

خانما تو ساک بیمارستان برا زایمان چ چیزهایی باید بذاریم

من منتظر موندم تا ۳۰ هفتم کامل بشه بعد برم

من دیروز ۲۹ هفته کامل بودم رفتم، اوکی بود

من دیروز رفتم خوب بود

من رفتم بی فایده بود دکتر گف 30 هفته هم تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری
مامان السا. ،❤️تو دلی مامان السا. ،❤️تو دلی هفته سی‌ام بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری