۷ پاسخ

چه جالب
بعد از آسیاب،چقدر زمان داره برای خراب نشدن؟

فقط جوانه هاراخشک میکنی یاگندم هم خشک وآسیاب میکنی

سلام درخواست بدید لطفا

ما همه ی حبوبات رو خیس میدیم با اب بارون بعد اسیاب میکنیم یه کاسه از آرد گندم دوبرابر از اینا جوانه ها و خمیر میکنیم میپزیمش با خرما لهش میکنیم که بشه حلوا خییلی دوستش داریم و روی حلوا هم کره یا روغن محلی میریزم 😋

چقد خیسوندی ؟تند تند آبشو عوض گردی ؟ میخام درس کنم منم میترسم کپک بزمه هوا گرمه

برا چی استفاده میکنی برا خودت یا بچتون

اینم از نزدیک ببینید

از دیروز اینهمه جوانه زدن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی