۵ پاسخ

منم نمیدم
توان خریدشو نداریم حقیقتا
فقط موز و سیب دادم

اووکادو ی بدمزه ی گرون قیمته
من نمیدم🤪

خواهرررر
من هنوز حریره بادوم میدم
بارک الله

داخل فرنیش یا اوتمیل میریزم

من انبه تو پستونک میوه میدم یا با فرنی و اوتمیل هیچ کدوم پختن نمیخواد اووکادو هم با زرده تخم مرغ یا تو اوتمیل یا با موز

سوال های مرتبط

مامان آرون مامان آرون ۱۲ ماهگی
مامان آرتین کوچولو🥹🩵😍 مامان آرتین کوچولو🥹🩵😍 ۲ سالگی