منم نمیدم
توان خریدشو نداریم حقیقتا
فقط موز و سیب دادم
اووکادو ی بدمزه ی گرون قیمته
من نمیدم🤪
خواهرررر
من هنوز حریره بادوم میدم
بارک الله
داخل فرنیش یا اوتمیل میریزم
من انبه تو پستونک میوه میدم یا با فرنی و اوتمیل هیچ کدوم پختن نمیخواد اووکادو هم با زرده تخم مرغ یا تو اوتمیل یا با موز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.