قند خونم بالاس؟؟

تصویر
۲ پاسخ

بله بالاست باید قرص مصرف کنی یا انسولین

بله ناشتا باید زیر ۹۲ باشه ۹۸ یکساعته هم بالاست دوساعته هم میشه گفت لب مرز بدنیست

سوال های مرتبط

مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Abolfazl مامان Abolfazl ۸ ماهگی
مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا مامان لنا ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان هيلا مامان هيلا ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۱ ماهگی
مامان Ayhan🩵🧸 مامان Ayhan🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد