سلام خانما سردرد دارم چی بخورممم

۲ پاسخ

هیچی
آب خور
دارچین با آب مخلوط کن خمیری بزن پشیونی تا تسکین بدی

استامینوفن ساده فقط . اگه درد زیاده ۵۰۰ بخور ساده . اب هم زیاد بخور شاژد کم اب شده بدنت . من یه سردردایی رو تجربه کردم اگه سنگ میگرفت متلاشی میشد . ولی فقط دکترم گفت استامینوفن ساده

سوال های مرتبط

مامان پسرم👶🏻 مامان پسرم👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی