سردرد دارم چی بخورم

۶ پاسخ

سعی کن بخوابی من ک اینطور میشم فقد خواب ارومم میکنه تو این اوضاعی ک نمیتونم چیزی مصرف کنم

چای نبات بخورم اگه سردی خوردی. شاید از اونه من اینجوری میشدم اون مپقع

آب زیاد بخور
ممکنه آب بدنت کم شده باشه

چیزی نخوری بهتری بخواب

ساده باشه اشکال ندارع .
شاید از فشارت باشه ی گوجه نمک بزن بخور اگ خوب نشدی استامینوفن ساده بخور

استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان 😍پرنسا و نفس 😍 مامان 😍پرنسا و نفس 😍 ۳ ماهگی
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🧸تو دلی🐣 مامان 🧸تو دلی🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری