سردرد دارم چی خوبه بخورم؟

۴ پاسخ

ویکس اگه داری بمال ب پیشونیت

عزیزم تو دوران سه ماه اول بارداری هستی دارو مصرف نکن . جز تحمل کار دیگ ای نمیتونی بکنی . منم دقیقا مث تو بودم و فقط تحمل میکردم بزور

اگه خیلی شدید نیست سعی کن قرص نخوری
برقارو خاموش کن یکم گلاب بزن به صورتت پیشونیتو ماساژ بده
اگه دیگه خیلی شدیده استامینوفن ساده ۳۲۵

سلام ففط استامینوفن ساده مجازی

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 😍پرنسا و نفس 😍 مامان 😍پرنسا و نفس 😍 ۳ ماهگی
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری