از صبح سردرد دارم مغزم داره میترکه
چی خوبه بخورم؟

۷ پاسخ

فشارت هم بگیر ببین پایینه یا بالا ، معمولا میگن سر درد میگیری فشاز پایینه نمک بخور اما یکی از علامت های مقاومت عروق رحمی در بارداری یا همون فشاز بالا علامتش سردرده ممکنه فشارت بالا باشه

من دو بار سردرد وحشتناکی گرفتم ک واقعا تحملی برام نمونده بود و واقعا ب معنی واقعی میگم حس میکردم هر لحظه دارم میمرم اما تحمل کردم و قرص نخوردم ، با هیچی هم خوب نمیشه ، سعی من چای گرم ی لیوان بخوری با خرما ، اب کافی بخوری ، سرت رو‌با شال ببندی ، اتاق رو تاریک کنی و گوشی بذاری کنار و بخوابی ….

منم داشتم اوایل بارداری تحمل کردم ولی پاهاتو بذاری تو آب گرم کمتر میشه

آب قند بخور

منم همینطوریم

استامینوفن ساده

استامینوفن ساده مجازه

سوال های مرتبط

مامان 😍پرنسا و نفس 😍 مامان 😍پرنسا و نفس 😍 ۳ ماهگی
مامان دلربا مامان دلربا ۸ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری