۵۰ پاسخ

عزیزم مریضی؟ 🙄😐
من حالت تهوع دارم حتی نون خالی هم نمیتونم بخورم دارم میمیرم تو میخوای حالت تهوع داشته باشی🤦‍♀️

وای خدا یکی هم ک تهوع نداره اینجوری میگه .من ک دارم میمیرم از تهوع

همه‌ش استرس دارم روی کسی بالا بیارم

وای نگوو منم هفته شما نداشتم یعنی الان مرگو دارم میبینم ب چشای خودم

ببخشید خاهر مگه ک…خلی؟؟😂😂😂😂

منم اولش همین می‌گفتم الان ۴ روزه مردم زنده شدم

شروع میشه 🤢🤮

وا😐😐😐😐😐😐😐می‌میری بدبخت

آخه این چ خواسته ایه
حال این روزای منوخدا نصیب هیچ کس نکنه

زوده فعلا ، نهایتا تا دوهفته دیگه میاد،مگراینکه خوش شانس باشی و نیاد😂
ولی ببین تو بارداری،اگه همسرت اصرار ب دیدوبازدید داره،باهاش صحبت کن،بگو برات ضرر داره،الان هفته ات پایینه،باید مراعات کنی،اصلا نیازی نیست ک تهوع رو بهونه کنی،چون هفته ات پایینه واقعا هم نیاز ب رعایت داری....
و وقتی ک کمردرد اینا داشتی،اصلا رودروایسی نکن،ب شوهرت سریع بگو ک نمیتونی بیشتر ازاین بشینی یا راه بری،بگو نیاز دارم برم خونه درازبکشم استراحت کنم،نمیتونم سرپاوایسم یا بشینم و وانمود کنم ک حالم خوبه
باید یه وقتایی ب شوهرا ثابت بشه ک واقعا حال نداریم تا ب خودشون بیان

بدترین حال بارداری حالت تهوع حتی یاد آوری روزای اول هم تنم را میلرزونه

من گریه میکردم برای اب یه تکه نون فقط بالامیوردم بروخداروشکرکن

خوشت میاد خودتو زجر بدی؟😑

کرم داری؟ 😐

خلی؟؟ آب هم نمیتونم بخورم از فشار حالت تهوع کل گلو و پهلو هام درد می‌کنه..

بشین سرجات توروخدا ... دارم دیوونه میشم میخوام دست کنم تو حلقم معدمو دربیارم پرتش کنم اون طرف

خدااااا من دارم میمیرم ازتهوع اونوقت یکی دنبال تهوع هست

خدا شفا بده😑این حالت تهوع انقد بده از زندگی نا امیدم کرده بد تو آرزوی تهوع داری🤦🏼‍♀️

نگران نباش هفته ات کمه

خوش بحالت

سلام علاـٔم سقط جنین چیه

وااای توراخدا ول کن خییلی بده

انقد بده که منو از خونه و زندگیم انداخته همش گریه میکنم احساس میکنم خیلی افسرده شدم

عزیزم حالت خوبه؟؟؟؟؟حالت تهوع دیوانه کنندس،باهاش سردرد کلافگی هم میاد تازه

اونایی ک میگن تهوع دلمون میخاد دلم میخاد دست بندازم……بدم🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️حسرت یه غذا درست و حسابی ب دلم مونده ک بعدش ….

بیا حالت تهوع من برای شما برو خداتو شکر کن به خاطر حالت تهوع گریه نکردی نفست بالا نیاد که بگی حالت تهوع میخوام🫠

خوش به حالت من دارم میمیرم

منم حالت تهوع ندارم !میگن اخه خوب نیست حالت تهوع نداشته باشی راسته!؟

وای خوشبحالت
اگ بدونی چقدر بده اینو نمیگفتی
منو داره از پا درمیاره

وای انقدحالم بهم خورد

کاش من جاتو بودمممم😭

بیکاریا😂

واه .. من که دارم و به مردن نزدیکم

بیا من مال خودمو بدم به تو

من تا الانم ندارم

نگران نباش میاد سراغت
تا ۸هفته شروع میشه منم خدا خدا میکردم ک حالت تهوع داشته باشم حالا زار زار گریه میکنم😂😂
دیر و زود داره سوخت و سوز نداره 🤣

من از شش هفته به بعد شروع شد

از هشت هفته شروع میشه

منم از هفته ۵ منتظرم 😂 نیمد. همش مثل اسگلا میگم چرا تهوع ندارم

منممم😂😂😂

😂😂😂

منم ندارم نگرانم 🥲

خدا دوست داره که حالت تهوع نداری من تو این سه ماه مردمو زنده شدم ۷ کیلو کم کردم

وااااا چرا ؟من از اول بارداریم حالت تهوع نداشتم خداروشکر مگر خیلی بوی شدید و بد میخورد به بینیم یا معدم خیلی خالی بود وگرنه خداروشکر اصلا نداشتم مشکلی هم نبود 🙁

😂😂😂😂😂😂😂😂

من تا الان که سه ماهمه حالت تهوعی نداشتم

وا
ولش کن لذت ببر
بیاد سراغت میگی کاش نمی‌خواستم🤣

نگران نباش میاد سراقت اونم به چه شکلی😑😂

از کجای بیرجندی

😂🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری