۴ پاسخ

عزیزم تو ک بارداری چرا خونریزی داری؟؟؟😥😥

از اول داشتید یا ماههای بالا دچار شدید،

احتمالا بخاطر شیافه

چی گفتی

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی