بچه هاعرق نعنابدبهورم معدم سنگین

۵ پاسخ

بخور هیچی نمیشه

فقطم عرق نعناع ربیع ،خوبم میکرد😂

من کل بارداریم از هفته ۵ تا آخر بارداری روزی سه بار عرق نعنا میخوردم ،انقدر که معده درد داشتم .فقطم با عرق نعنا خوب میشدم .

نههه نخوریااا

گلم عرق نعنا میگن خوب نیست برای حالت تهوع هم میتونی از بیسکویت ترد استفاده کنی فقط روزی ۲تا دونه صبح ناشتا خیلی بهتر میشی از دکترام شنیدم

سوال های مرتبط

مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وهشتم بارداری