بخور هیچی نمیشه
فقطم عرق نعناع ربیع ،خوبم میکرد😂
من کل بارداریم از هفته ۵ تا آخر بارداری روزی سه بار عرق نعنا میخوردم ،انقدر که معده درد داشتم .فقطم با عرق نعنا خوب میشدم .
نههه نخوریااا
گلم عرق نعنا میگن خوب نیست برای حالت تهوع هم میتونی از بیسکویت ترد استفاده کنی فقط روزی ۲تا دونه صبح ناشتا خیلی بهتر میشی از دکترام شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.